Politica de retur

Termeni si conditii pentru returnarea produselor

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului, fara invocarea unui motiv.

In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate:

Cosmetice:
cu eticheta originala;
cu toate accesoriile aferente;
fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
fara ambalaj deteriorat, zgarieturi
sa fie sigilate

Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.

Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, „se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

S.C INDORO DISTRIBUTION SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului retur, pe baza formularului de retur sau a notificarii trimise pe email, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Formularul de retur de pe site este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 „Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului, incluzand si cheltuielile de transport initiale, daca este cazul.

Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.